MÁM
ZÁUJEM
posta

Potrebujete pomôcť?
*

titulka


Sťahovanie firmy

Profesionálne sťahovanie pre profesionálov


V živote takmer každej firmy nastane čas, kedy bude musieť opustiť svoje staré priestory a usídliť sa v iných. Nezáleží pritom, či ste svoje staré priestory prerástli, alebo sa sťahujete len kvôli zmene prostredia, sťahovanie firmy je zložitý proces, ktorý si vyžaduje dôkladné naplánovanie a bezchybnú exekúciu.

Je Vaším hlavným cieľom mať zabezpečený plynulý prechod do nových kancelárskych priestorov? V tom prípade ste na správnom mieste. Zabezpečíme Vám presťahovanie bezpečne, rýchlo a pohodlne. Ušetrite Váš drahocenný čas a môžete sa bez problémov venovať svojmu biznisu.

Či už sťahujete kanceláriu o poschodie vyššie alebo presúvate celú spoločnosť do inej budovy či mesta, sme tu pre Vás. Podrobne naplánujeme celý proces, zabezpečíme balenie, demontáž a montáž a v prípade potreby vhodnú dopravu. Postaráme sa o to, aby sa pri presunoch nepoškodila Vaša kancelárska technika aj o to, aby všetko prebehlo podľa plánu a Vy ste sa mohli čo najrýchlejšie vrátiť k Vašej práci. Postup, aký zvolíme pri realizácii sťahovania záleží od druhu sťahovania.

Prečo využiť Sťahovanie Movex?

  1. bezpečnosť je na prvom mieste. Aj keď tím našej spoločnosti tvoria skúsení profesionáli, ako jedna z mála firiem na trhu máme uzavreté vysoké poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri sťahovaní.
  2. rýchlosť je jedna z našich priorít, lebo si uvedomujeme, že každá minúta Vášho času je dôležitá.
  3. pohodlie môžete zažívať aj počas sťahovania, lebo my Vás radi zbavíme starostí, aby ste sa mohli venovať iným dôležitým veciam.
  4. ponúkame rôzne doplnkové služby aby mohlo sťahovanie prebehnúť komplexne a celý proces bol pre Vás jednoduchší.
  5. kvalitné služby sú u nás samozrejmosťou, počas celého procesu sa môžete spoľahnúť na tím profesionálov.

Malá firma


Ak ste menšia firma, jednoducho vám vypracujeme cenovú ponuku na diaľku. Stačí týchto pár krokov:


  1. Opíšte nám aký nábytok a iné príslušenstvo Vaše kancelárie obsahujú
  2. Vyberte si, ktoré služby od nás využijete:
    a) Balenie
    b) Demontáž nábytku
    c) Sťahovanie
    d) Odvoz
    e) Komplexný servis
  3. Dohodneme si vhodný termín
  4. Presťahujeme Vaše kancelárie do nových priestorov bezpečne, rýchlo a pohodlne

Veľká firma


V prípade, že ste veľká firma s desiatkami až stovkami zamestnancov, je potrebné sa stretnúť na obhliadke oboch priestorov, aby sme zvolili vhodnú stratégiu sťahovania. Postup je pre Vás veľmi jednoduchý:

  1. Dohodneme si obhliadku Vašich priestorov
  2. Vypočítame objem prepraveného nábytku, šanónov a iného kancelárskeho príslušenstva
  3. Vytvoríme cenovú ponuku na základe objemu vecí určených na sťahovanie
  4. Dohodneme si časové rozmedzie a kompletný časový harmonogram sťahovania
  5. V stanovenom termíne vykonáme sťahovanie
  6. Odovzdáme Vám kancelárie pripravené na prevádzku

Chcem vypracovať cenovú ponuku na mieru

 

 

Priložiť súbor…

*